Eventique Logo

Întrebări frecvente

Pentru că îmi doresc să eficientizez interacțiunea dintre noi, mai jos regăsești cele mai frecvente întrebari puse de voi.

Întrebări frecvente

Cele mai populare întrebări

Rezervarea poate fi făcută, prin apel telefonic, whatsapp, e-mail sau în persoană, la locația din Str. Nicolae Radian, Nr. 3A, cu o programare în prealabil.

Cu contract si bon fiscal sau factură după caz. De fiecare dată, pentru orice serviciu pe care îl vei primi de la mine, fie că ești persoană fizică, fie că reprezinți o companie.

Pentru evenimentele de tip nuntă sau botez, se percepe o taxă de rezervare nerambursabilă în cuantum de 20% din prețul total al contractului dar nu mai puțin de 100 EUR

  1. Link de plată – Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2); nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii; procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele Netopia Payments. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că Netopia Payements nu stochează
    datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare, în acest fel informațiile dvs. sunt în siguranță. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră; Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele BLUE EVENTS AGENCY SRL;
  2. La fața locului cash (numerar);
  3. prin POS cu carduri de credit/debit  VISA sau MasterCard (doar cu posbilitate de plată Contactless);
  4. Prin transfer bancar (OP) în contul RO44INGB0000999914804065 deschis la Banca ING.

Da, dar majoritatea sesiunilor foto au loc în aer liber sau la domiciliul clientului.

Da. Pentru orașul Târgoviște și împrejurimi, este gratuit, însă pentru distanțe mai mari de 20km, pot apărea costuri suplimentare pentru transport sau/și cazare, după caz. Contactează-ne pentru mai multe detalii.

Materialele foto vor fi livrate la rezoluție de print și nu vor avea semnătura mea pe ele.

Retușările fotografiilor sunt oferite la costuri suplimentare și sunt per fotografie. De obicei, retușez mici imperfecțiuni ale pielii în cazul portretelor.

Fotografiile brute vor trece printr-o selecție, iar cele rămase pentru predare vor fi toate editate.

Fiecare eveniment este diferit, unele mai relaxate, altele cu ceva mai multă acțiune. În medie sunt aproximativ 50 de fotografii pe oră,  mai mult sau mai puțin, depinde foarte mult de dinamica evenimentului.

Da, colaborez cu videografi profesioniști care vă pot oferi o gamă largă de servicii de videografie de nuntă. La cerere, vă pot trimite portofoliile lor

Prezența mea la oficierea stării civile, într-o altă zi decât ce a a nunții este posibilă, cu mențiunea că acest serviciu se tratează independent de marele eveniment. Pentru detalii suplimentare, vă rog să solicitați o ofertă.

Așa cum este menționat în contract, tipul de predare este de maximum 45 zile lucrătoare, dar poate să fie și mai scurt, depinde de la caz la caz. 

Fișierele brute, needitate, nu sunt disponibile pentru vizualizare. Imaginile selectate pentru editare și livrarea finală reflectă standardele mele și nu sunt păstrate după predarea imaginilor editate. Dacă doriti totuși să primiți și fotografiile brute, in format RAW, este posibil contra unui cost de 200 €.

Materialele le vei primi în format digital, prin serviciul securizat de transfer electronic de la Google (Drive). Contra cost, le pot trimite pe un stick USB. Nu livrez pe CD sau DVD.

Da, bineînțeles! Eu păstrez în arhiva mea toate imaginile livrate, la rezoluția maximă, gratuit. Așadar, în cazul unui “accident”, scrie-mi și îți  voi retrimite. Arhivarea e un beneficiu de care se bucură toți clienții și colaboratorii mei, gratuit timp de 6 luni. Totuși, e bine să ai și tu copii de siguranță și să ți le păstrezi pe cel puțin două medii digitale diferite (două HDD-uri, stick-uri sau chiar în cloud, preferabil în locații fizice diferite).

După perioada de 6 luni, se va percepe un cost pentru trimiterea acestora pe link sau pe dipozitiv media. Vă rugăm să ne contactați pentru ofertă. Păstrarea materialelor, nu este o obligație de partea mea.

În mod normal, termenul contractual este de 45 zile lucrătoare, însă dacă este o urgență, se poate realiza in maxim 7 zile lucratoare cu un cost suplimentar de €100 pentru serviciile foto sau €200 pentru serviciile foto și video.

Obține o programare

Cere o ofertă

Ori de câte ori ai nevoie de noi, suntem aici pentru tine.